Wednesday, March 7, 2012

MESYAUARAT TERAKHIR SESI (2010-2012)

MESYUARAT BULANAN LEMBAGA PELAWAT TERAKHIR
BAGI SESI 2010 – 2012

Tarikh : 29 Februari 2012 ( Rabu)
Masa : 5.00 petang
Tempat : Bilik Mesyuarat Pusat Sumber RKKTAF

Mesyuarat kali ke sebelas bagi sesi 2010-2012 adalah mesyuarat terakhir Lembaga Pelawat sebelum bermula kuatkuasa sesi Lembaga Pelawat yang baru.

Mesyuarat turut dihadiri oleh Puan Pengetua dan Timbalannya.

Sdra Wan Ismail bin Wan Majid telah dipilih oleh ahli Lembaga Pelawat yang hadir untuk mempengerusikan mesyuarat kerana ketiadaan Pengerusi Lembaga Pelawat yang tidak hadir kerana ada urusan di luar Pahang.

Menurut peraturan perlantikan menjadi Ahli Lembaga Pelawat terkini yang digunapakai, majority Ahli Lembaga Pelawat secara automatic gugur kerana mencukupi dua penggal berturut-turut berkhidmat sebagai Ahli Lembaga Pelawat RKKTAF.

Ahli Lembaga Pelawat yang gugur menepati tempoh khidmat merakamkan ucapan terima kasih kepada Menteri berkenaan dan Jabatan Kebajikan Masyarakat atas kepercayaan mengamanahkan peranan sebagai Ahli Lembaga Pelawai berakhir 29 Februari 2012.

Kami memohon maaf atas apa jua kelemahan dan kekurangan semasa mengalas amanah tersebut.

Berbanyak terima kasih kepada Pengetua selaku pentadbir RKKTAF dan seluruh staf/Kakitangan atas kerjasama yang diberikan atas matlamat yang dihasratkan iaitu kebajikan kepada semua kanak-kanak selaku penghuni RKKTAF.

Kepada semua ahli Lembaga Pelawat yang bakal dilantik untuk berkhidmat diucapkan tahniah atas perlantikan dan Selamat Berkhidmat.

“KHIDMAT DIBERI, IKHLAS DI HATI”

Catatan Oleh:
Hj Mohd Shari bin Hj Md Pilus
Setiausaha Lembaga Pelawat RKKTAF sesi 2010-2012
Tarikh: 07 MAC 2012

No comments: